Love You, Love You Not [Sequel to You’re Crazy and I’m Out of My Mind]

Love You, Love You Not copy

Tittle : Love You, Love You Not (sequel to You’re Crazy and I’m Out of My Mind)

Author : Sehunblackpearl

Main Cast :

–  Oh Sehun [EXO]

–  Kim Joo Young [OC]

Supported Cast :

–  Jung Soo Jung/Krystal [f(x)]

–  Kim Joonmyun (Suho) [EXO]

 Genre : Romance, fluff, marriage life

Rated : PG

Summary : Sehun tidak bahagia. Atau dia beranggapan begitu. Ada hari-hari di mana dia menyesali pernikahannya dengan Joo Young. Tapi bukan saat gadis itu tersenyum begitu polos dan Sehun seakan sedang mengingkari kewarasannya. Mungkin Sehun jatuh cinta. Mungkin juga tidak. Dan mungkin dia bukannya tidak bahagia sama sekali menikah dengan gadis polos ini.

Disclaimer : Plot dan isi cerita milik saya, saya tidak memiliki para cast kecuali Sehun suami saya :$

 A/N: Karena begitu banyak yang minta sequel, jadi saya buat aja. Walaupun kalo aku pribadi sih, udah suka ceritanya dibiarin gitu aja. Lebih perfect gitu…

View original post 2,488 more words

Advertisements

One thought on “Love You, Love You Not [Sequel to You’re Crazy and I’m Out of My Mind]

  1. Ceritanya unik, modelnya kaya majas anafora… Hihii interested banget
    Dari yg awalnya ingkar sama pikiran + hatinya, skarang jadi bener2 yakin kalo Sehun udah fallin’ in luv wkwk

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s